بهترین روغن موتور دیزلی بهران

بهترین روغن موتور دیزلی بهران

فهرست مطالب

روغن موتور های دیزلی بهران یکی از پر فروش ترین روانکار های موجود در بازار هستند. بهران یکی از بهترین تولید کنندگان روغن دیزلی در کشور محسوب می شود. این شرکت به واسطه سالها تجربه و افراد متخصص توانسته است محصولات با کیفیت عالی تولید و روانه بازار کند. در این مطلب قصد داریم به بررسی و معرفی دو محصول جدید بهران بپردازیم که مختص موتور های دیزلی پیشرفته تولید می شوند. برای بررسی مشخصات فنی، خرید و استعلام قیمت با بازرگانی حدادی همراه باشید.

خواص روغن موتور دیزلی بهران توربو

روغن موتور های دیزلی بهران دارای خواص و ویژگی های متعددی هستند. این روانکار به کارکرد بهتر موتور دیزلی کمک چشمگیری می کنند. همچنین از قطعات پیشرانه در برابر صدمات احتمالی جلوگیری می کنند. علاوه بر ویژگی های فوق، دارای خاصیت ضد اکسیداسیون و ضد خوردگی هستند. روغن دیزلی به عنوان یک روانکار مختص سیستم های دیزل طراحی می شود. لذا استفاده از آن در سایر تجهیزات صنعتی و موتور های بنزینی جایز نیست. بهران در زمینه تهیه مواد اولیه برای روغن های خود بسیار عالی عمل می کند. به همین دلیل روغن های این شرکت از عمر طولانی برخوردار هستند. اگر قصد خرید بهترین روغن موتور دیزلی را دارید برند بهران قطعا شما را راضی می کند. به شرط اینکه در خرید روغن دقت داشته باشید. محصولات غیر اصل و روغن دیزلی تقلبی در بازار بسیار توزیع می شود. محصول با شکل و ظاهری همانند روغن اصل تولید می شود اما محتویات داخل آن از کیفیت بسیار پایی برخوردار بوده و در اصل یک روغن دزلی به نام بهران اما محتویات نا معلوم و متفرقه به دست شما خواهد رسید. بهترین خواص روغن دیزلی بهران:
  • عمر طولانی روغن
  • خاصیت ضد خوردگی و ضد اکسیداسیون
  • خواص پاک کنندگی عالی و ضد رسوب
  • جلوگیری از صدمات احتمالی بر روی قطعات موتور دیزلی
  • دسترسی سریع و آسان به روغن از طریق نمایندگی ها

روغن توربو دیزل بهران

روغن بهران اکسترا توربو دیزل یکی از بهترین و محبوب ترین روغن های شرکت بهران است. اخیرا این محصول بین مصرف کنندگان محبوبیت بالایی داشته است. دلیل این محبوبیت روغن کیفیت بالای آن و استفاده از مواد اولیه مرغوب است. این محصول در گرید 15W40 تولید می شود و با موتور های دیزلی تولید شده از سال 2004 به بعد سازگاری دارد. این محصول از روغن پایه نیمه سینتتیک تهیه می شود و در طیف دمای گسترده قابل استفاده است. به همین دلیل با تمام مناطق کشور با آب و هوای گرم و سرد سازگار است. این روغن دیزلی در اکثر اتوبوس ها و کامیون ها که در کشور تردد دارند قابل استفاده است. اکسترا توربو از فرمولاسیون پیشرفته تولید می شود و دارای خواص بسیار عالی است. اما توصیه می شود قبل از خرید آن از سازگاری این روغن موتور با وسیله نقلیه خود مطمئن شوید. ویژگی های اصلی روغن بهران اکسترا توربو دیزل عبارتند از:
  • جلوگیری از سایش و خوردگی قطعات موتور دیزلی
  • بدون کم کردن روغن در طولانی مدت
  • ضد رسوب و حل کننده رسوبات
  • کاهش هزینه های تعمیر و تعویض قطعات موتور دیزلی
  • پاک کننده دوده و آلودگی های موتور

روغن توربو ران بهران

روغن موتور بهران توربو ران در حقیقیت همان بهران اکسترا توربو دیزل است که با گرید 20W50 تولید می شود. این محصول نیز در اتوبوس ها و کامیون های تولید شده از سال 2004 به بعد قابل استفاده است. توربو ران به دلیل کیفیت بالا و عمر طولانی خریداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. اگر به دنبال یک روغن موتور دیزلی مرغوب با گرید 20W50 هستید، قطعا این محصول رضایت شما را جلب خواهد کرد. توربو ران بهران در شرایط گرما و سرما عملکرد خود را حفظ می کند. همچنیسن در زمان احتراق موتور دیزلی از ایجاد دوده و آلودگی ها بر روی قطعات جلوگیری می کند. این روغن موتور دیزلی بهران در کارکرد طولانی گرانروی خود را حفظ می کند. علاوه بر این از فراریت بسیار ناچیز برخوردار است. در نتیجه میزان کم کردن روغن در طولانی مدت بسیار بسیار اندک خواهد بود. از ویژگی های مهم روغن توربو ران می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • ضد اکسیداسیون در دمای بالا
  • حفظ گرانروی روغن در کارکرد طولانی
  • قلیائیت کل بالا و حفظ خواص روغن
  • جلوگیری از سایش قطعات موتور دیزلی
  • کم کردن ناچیز روغن موتور در طولانی مدت

خرید روغن موتور دیزلی بهران + قیمت

توصیه ما به شما مشتریان این است که حتما روغن موتور و روغن صنعتی را از مراکز معتبر خریداری نمایید. فروش روغن موتور تقلبی در بازار بسیار رایج است. به همین جهت قیمت های ارزان وسوسه کننده خواهد بود. اما استفاده از روغن موتور غیر اصل می تواند صدمات سنگینی برای وسیله نقلیه شما رقم بزند. بازرگانی حدادی با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع روانکارهای صنعتی آماده ارایه خدمات مشاوره ای و فروش کالا به شما عزیزان می باشد. جهت خرید و قیمت روغن موتور دیزلی بهران به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
پشتیبانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *