روغن حرارتی 20 لیتری

روغن حرارتی 20 لیتری

فهرست مطالب

روانکار های حرارتی یکی از پر فروش ترین محصولات بازرگانی حدادی هستند. اما برای خرید روغن حرارتی 20 لیتری همیشه دغدغه هایی وجود دارد. در این مطلب در این مورد مطالبی را ذکر خواهیم کرد. با فروشگاه بازرگانی حدادی همراه باشید.

چرا روغن حرارتی 20 لیتری ؟

روغن های صنعتی ایرانی به خصوص حرارتی اغلب در بشکه های 208 لیتری تولید می شوند. به همین دلیل افرادی که به روغن کمتری (بیست لیتری) نیاز دارند همیشه با مشکلاتی مواجه می شوند. خرید روغن حرارتی به صورت بشکه هم هزینه بالاتر نیاز دارد و هم ما بقی روغن که در بشکه باقی می ماند پس از مدتی خواص و ویژگی های خود را از دست می دهد. به همین دلیل توصیه شده است همیشه روانکار ها را به مقدار نیاز خریداری نمایید. این مورد کاملا صحیح است. روغن های صنعتی و موتور از باز شدن پلمپ باید مورد استفاده قرار بگیرند.

 

روغن 20 لیتری ایرانی یا خارجی ؟

روغن حرارتی 20 لیتری پلمپ در کشور ما کمیاب است. اما برخی از برند های خارجی در ظروف بیست لیتری نیز روغن های حرارتی را تولید می کنند. اما خرید روغن خارجی نیاز به صرف هزینه بیشتری نسبت به روغن های ایرانی دارد. از طرفی دیگر روغن صنعتی خارجی در ظرف 20 لیتری و بشکه باید اصل باشد. در غیر این صورت خرید و استفاده از آن تجهیزات شما را به خطر می اندازد.

در نتیجه اگر از بابت قیمت روغن خارجی مشکلی ندارید می توانید از مجموعه بازرگانی حدادی ظرف 20 لیتری روغن حرارتی خارجی سفارش دهید. نگران نباشید. شما حتما به خرید روغن از برند های خارجی نیستید! ما محصولات ایرانی را نیز در ظروف 20 لیتری و فله به شرط اصالت کالا در اختیار شما قرار می دهیم.

نمایندگی روغنهای حرارتی بیست لیتری

بازگانی حدادی به عنوان عامل فروش شرکت بهران، ایرانول، نفت پارس و سپاهان انواع روغن صنعتی را در ظروف 20 لیتری و بشکه در اختیار مشتریان قرار می دهید. ما اصالت تمامی روغن ها چه در بشکه و چه بیست را تضمین می کنیم. همچنین تمامی قیمت ها طبق لیست قیمت شرکت ها ارائه می شود.

پشتیبانی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *